Geoblog.pl    nabogato    Podróże    Od Norwegii po Afrykę, czyli jak zwiedzać Półwysep Iberyjski    Packen machen

Packen machen

Polska, Kraków

Jest środek nocy, na podłodze piętrzą się odrzucone rzeczy, a nasze plecaki wciąż ważą stanowczo za dużo. Przed nami trzy godziny snu i (przynajmniej planowo) 19 dni podróży; za nami - debiutancki autostop. Pierwszy odcinek drogi, czyli Nowy Sącz-Kraków, pokonaliśmy w towarzystwie młodego małżeństwa z Poznania. Fizyk medyczny i pani kulturoznawca wracali właśnie z Pienin i na nasze szczęście mieli wolne miejsca w samochodzie. Potem pożegnalny, syty obiad, ostatnie zakupy i wreszcie przyszła pora na zmniejszanie o połowę objętości naszego bagażu. Idzie jak idzie, na lotnisku może być śmiesznie, zwłaszcza że podobno są problemy z wnoszeniem w podręcznym namiotu. Jutro musimy się dostać do Warszawy, stamtąd do Modlina i o 19.00 wylatujemy do Oslo. Klamka zapadła :D

Stay tuned!

Dziadek
Dziadek - 2012-08-15 10:29
No właśnie Cię namierzyłem! Odtąd,mam Cię na oku przez 24h. Czekam na wpisy, zdjęcia i dobre /wyłącznie/ wiadomości. Pozdrawiam,życzę fajnych wrażeń i wiele niezbędnego podróżniczego szczęścia!

tato
tato - 2012-08-15 11:09
Jezu. Córuś. A ja myśłełem że jesteś na górze i się uczysz.

Agata
Agata - 2012-08-15 11:23
teraz zaczynamy podróż razem z Wami,powodzenia!!!!!!!

Weronika
Weronika - 2012-08-15 14:26
widze, ze opracowalas outfit na stopa ;D genialny! Wojtek blagam Cie pilnuj jej .. i siebie Kocham

Weronika - 2012-08-15 14:30
pierwsze koty za ploty ... przedziwnie sie tu dodaja te komentarze, polowe mi ucielo, oczywiscie kocham was nie siebie :P

nabogato
NGW (Nieduża Grupa Wyprawowa)